Gra pamięciowa Monster Ghost DJ08445
Kod produktu:
28056
Dostępność:
Zapytaj o dostępność
Cena:
84,99 zł
84.99

Opis
Co za ba
łagan! Wszystkie duchy są przebrane za potwory! Więc będzie trudno znaleźć sześć różnych, aby sprowadzić je do domu ... upiorna gra pamięciowa!Duchy i potwory
Wiek: 5-10 lat
Liczba graczy: 2-4
Czas trwania: 10-15 min
Zawarto
ść: 36 pionków potworów/duchów, 4 plansze do wypełnienia, 1 kostkaCEL: wygrywa ten, który jako pierwszy wype
łni planszę sześcioma różnymi duchami.PRZYGOTOWANIE DO GRY:
Ka
żdy z graczy otrzymuje planszę, którą umieszcza przed sobą. Należy ustawić pionki na środku stołu z potworami odwróconymi do góry.JAK GRA
Ć:Rozpoczyna najm
łodszy gracz i gra kontynuowana jest w kierunku ruchu wskazówek zegara.Jak nadejdzie Twoja kolej, nale
ży rzucić kostką, która wskaże jednego z potworów.Następnie należy wybrać jedną z dwóch czynności:
1 / Podnie
ś ze środka stołu pionek z tym samym potworem, którego wskazuje kostka, a następnie obróć go, aby sprawdzić jaki duch kryje się z drugiej strony.Jeżeli nie masz jeszcze ducha na swojej planszy, to zachowaj ten pionek i umieść go (duchem skierowanym do góry) na swojej planszy na pierwszym wolnym polu z lewej strony.
Je
śli masz już takiego samego ducha na planszy, to pech! ... Wymień pionek z potworem skierowanym do góry na środku stołu ... a inni gracze starają się w tym czasie zapamiętać, gdzie ten duch się znajduje, aby później go odnaleźć.2 / Mo
żesz spróbować odebrać pionka jednemu z przeciwników.W tym przypadku nale
ży zabrać pionek z duchem z jednej z plansz przeciwników:Je
śli potwór z drugiej strony ducha, którego właśnie podniosłeś to ten, który znajduje się na kostce: to zdobywasz ten pionek i umieszczasz go na swojej planszy (strona z duchem skierowana do góry i zawsze w pierwszym wolnym polu z lewej strony).Jeśli się pomyliłeś/-aś (tzn. potwór znajdujący się z drugiej strony ducha nie jest taki sam jak ten pokazany na kostce), nic się nie dzieje: wymień ducha tam, gdzie został znaleziony na planszy przeciwnika i kolej przechodzi do następnego gracza.
Uwaga 1: Je
śli po wyrzuceniu kostka pokazuje kolor potwora, który nie jest już dostępny na stole, można oczywiście próbować ukraść tego potwora z planszy innego gracza.Ostrze
żenie: każdy gracz może próbować odebrać pionek przeciwnika tylko dwukrotnie w czasie gry.Uwaga 2: zawsze ustawia
ć pionki:stron
ą z duchem do góry na planszachstron
ą z potworem do góry na środku stołuWYGRANA: Wygrywa ten, który jako pierwszy, zape
łni swoją planszę sześcioma różnymi duchami.Gra pami
ęciowa i strategiczna