Gra zręcznościowa z wędkami OŚMIORNICA DJ08405

Kod produktu: 28046
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 124,99 zł 124.99
ilość szt.
Zyskujesz 124 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Djeco
Kod producenta: DJ08405

Opis

Gra zręcznościowa z wędkami OŚMIORNICA

Wiek: Od 3 do 7 lat       

Ilość graczy: od 2 do 4   

 (pełna instrukcja do pobrania w PDF na dole strony)                           

Zawartość:
2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czysta wodą .1 gigantyczna ośmiornica podzielona na 2 części, 12 drewnianych rybek, 2 wędki do łowienia z magnesami, 1 klepsydra 4 minutowa.

Cel gry :
Ogromna ośmiornica splunęła atramentem, żeby wystraszyć małe rybki. Gracze łączą swoje siły, aby pomóc małym rybkom odzyskać czystą wodę w lagunie morskiej.
Przygotowanie do gry :
Złożyć ośmiornice i zamocować na planszy z  <<plamą atramentu>>. Ułożyć 12 małych rybek na dnie tej planszy. Położyć drugą plansze <<lagune>> obok, razem z 2 wędkami na ryby. Położyć klepsydrę na stole.

Przebieg gry :
Gracze dobierają się w dwójki aby łowić rybki.
Co więcej, jeśli rybki mają 2 magnesy, to gramy tylko we dwójkę, koordynując ruch rybek gracze mogą wygrać przez ich wyłowienie i ułożenie w lagunie przed skończeniem się piasku w klepsydrze.
• Dla 2 graczy: każdy gracz bierze wędkę do łowienia i obydwaj gracze łowią razem rybki jeden po drugim.
• Dla 3 graczy ( nazwanych A,B,C): A i B łowią razem pierwszą rybkę potem B i C łowią drugą ,C i A trzecią, potem od nowa  A z B i po kolei.
• Dla 4 graczy( nazwanych A,B,C i D): A i B łowią razem pierwszą rybkę, C i D drugą i potem od nowa A i B i po kolei.
Odwracamy ośmiornicę i zaczynamy !
We dwójkę gracze łapią rybkę, podnoszą i przenoszą na lagunę.
Gdy tylko dwójka graczy przeniesie rybkę na lagunę, kolejna grupa ( lub ta sama w przypadku gry we 2 ) zaczyna łowić kolejną rybkę.
 

Uwaga:
Za każdym razem gdy gracz po drodze upuści rybkę ponieważ uderzy w mackę ośmiornicy lub z innego powodu, gracz musi ponownie wyłowić tą rybkę z tego miejsca gdzie upadła.
 
Kto wygrywa?
Jeśli graczom uda się przed końcem czasu w klepsydrze, przenieść wszystkie rybki do laguny, wtedy wszyscy gracze wygrywają grę, a rybki mówią im dziękuję!
Jeśli graczom nie uda się przed końcem czasu w klepsydrze, wtedy całość przepada a graczom nie pozostaje nic innego jak spróbować szczęścia zaczynając nową grę !

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium